Street Art Logo

Street Art Workshop “Erfgoed”

Op zaterdag 19 oktober van 10.00 tot 16.00 uur organiseren wij samen met Cultus Inn een Street Art workshop! bij hun clubgebouw Educalaan 27.

Er zullen 25 kunstwerken worden gemaakt door mix van jong en oud (12-100 jaar). En nee, dit betreft geen grafitti zoals vaak wordt gedacht. Het zal worden begeleid door een aantal street artists, o.a. door Denise Segveld.

Het thema is “Erfgoed”, een verzamelbegrip dat staat voor alles wat we overerven van vorige generaties en wat we het bewaren waard vinden voor de volgende generaties.

We willen hiermee de Cultus promoten, creativiteit bevorderen en gemeenschapszin versterken. En tevens Erfgoed promoten en een stuk educatie brengen in street art technieken.

De winnaar van het beste werk krijgt een prominente plek in Galerie Dronten aan de Redepassage 6-8. Alle werken worden van 28 oktober t/m 8 november tentoongesteld  op de Wall of Fame, een 6 meter lange muur op het Meerpaalplein. Er is plek voor maximaal 25 teams van twee personen: idealiter een jongere en een volwassene. Uiteindelijk worden de werken in december geveild, waarbij de opbrengst ten goede komt aan Stichting Cultus.

10.00 – 10.30 uur : Inloop en registratie
10.30 – 11.00 uur : Introductie docenten en uitleg
11.00 – 12.30 uur : Eerste sessie: Ontwerp en schetsen
12.30 – 13.30 uur : Lunchpauze
13.30 – 15.30 uur : Tweede sessie: Uitvoering van je ontwerp
15.30 – 16.00 uur : Prijsuitreiking en afsluiting

Meld je nu aan als team door een email te sturen naar info@stichtingkunsthuisdronten.nl met als onderwerp “Street Art Cultus 2024”. Vermeld daarbij de naam van je team, jouw naam en leeftijd, en die van je partner.

Street Art Logo

logo stichting

6 reacties

• hoi Ruud, leuk dat je er was met je kleindochter! Ik zag dat jullie je prima hebben vermaakt en mooie dingen hebben gemaakt. Tot de volgende keer.